Cześć!
Rozwija mi się przedsiębiorstwo więc postanowiłęm zainwestować w infolinię. Nasuwa się niby proste, a jednak bardzo skomplikowane pytanie: co wybrać, kogo wybrać? Wymogów nie mam dużych, chodzi mi o wstawienie nagrania powitalnego oraz stawienie przekierowań kierujących do następnych nagrań lub działów firmy (np. wybierz 1 jeśli dzwonisz w sprawie reklamacji, 2 jeśli ...). Czy ktoś miał też taki sam problem i go jakoś rozwiązał? Przeszukałem internet w kwestii firm i znalazłem między innymi TideTelco. Niby zajmują się tym, czego wymagam aczkolwiek sam nie wiem czy są dobrzy - miał ktoś z nimi do cznienia? Fajnie gdyby byla także identyfikacja osoby dzwoniącej np. prosząc ją o wprowadzenie dedykowanego numeru klienta, potem można przekierować połączenie do odpowiedniej osoby opiekującej się nim (również na telefon komórkowy pracownika będącego poza biurem).
Dzięki za pomoc!