Forum biznesowe

Infolinia w firmie

Prowadzisz e-biznes? To zapewne doskonale wiesz, że potrzebujesz do tego marketingu internetowego i pozycjonowania. Poczytaj o nim na tym forum.

Infolinia w firmie

Postprzez digbuzz » 11 wrz 2014, 09:09

Cześć!
Rozwija mi się przedsiębiorstwo więc postanowiłęm zainwestować w infolinię. Nasuwa się niby proste, a jednak bardzo skomplikowane pytanie: co wybrać, kogo wybrać? Wymogów nie mam dużych, chodzi mi o wstawienie nagrania powitalnego oraz stawienie przekierowań kierujących do następnych nagrań lub działów firmy (np. wybierz 1 jeśli dzwonisz w sprawie reklamacji, 2 jeśli ...). Czy ktoś miał też taki sam problem i go jakoś rozwiązał? Przeszukałem internet w kwestii firm i znalazłem między innymi TideTelco. Niby zajmują się tym, czego wymagam aczkolwiek sam nie wiem czy są dobrzy - miał ktoś z nimi do cznienia? Fajnie gdyby byla także identyfikacja osoby dzwoniącej np. prosząc ją o wprowadzenie dedykowanego numeru klienta, potem można przekierować połączenie do odpowiedniej osoby opiekującej się nim (również na telefon komórkowy pracownika będącego poza biurem).


Dzięki za pomoc!
digbuzz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 wrz 2014, 09:08

Re: Infolinia w firmie

Postprzez Dembi » 09 paź 2014, 16:37

Jeśli zależy Ci na tym co opisałeś możesz spokojnie zdecydować się na ich ofertę. Nie wiem czy znalazłeś tutaj masz to dobrze opisane - http://www.tidetelco.pl/produkty/polacz ... /infolinia Wiele osób (szczególnie z mniejszych firm) pochodzi sceptycznie do tego typu rozwiązań, ale to błąd. Naprawdę takie system jak TideTelco Infolinia wdraża się praktycznie od ręki. Do tego dobrze ułożone drzewo IVR zwłaszcza w tych mniejszych firmach, gdzie każdy ma dużo na głowie może odciążyć część pracowników. Przekierowanie jak najbardziej może być do osób, których nie ma w firmie. W mojej opinii jak zależy Ci na wizerunku spokojnie można wdrożyć system.
Dembi
 
Posty: 125
Dołączył(a): 02 kwi 2014, 11:44

Re: Infolinia w firmie

Postprzez hann » 20 lis 2014, 10:40

Może Zainwestuj od razu w całe contackcenter. Jest to lepsze infrastruktura, a jak sam mówisz firme rozbudowujesz i potrzebna ci lepsza instrastruktura IT. Są firmy, ktore oferuję outsourcing IT http://www.integratedsolutions.pl/pl/of ... ct-center/ Możesz się do nich zgłosić po wycene.
hann
 
Posty: 239
Dołączył(a): 07 cze 2014, 16:38

Re: Infolinia w firmie

Postprzez dynamical » 08 lut 2016, 10:04

Jak masz dużo wymogów, to polecam program contact center http://focustelecom.pl Mają bardzo zaawansowane rozwiązania, dobry support. W naszej firmie korzystamy z ich narzędzi przeszło 3 lata i nie mieliśmy żadnych większych problemów, a jak wiadomo dobry kontakt z klientem to w dzisiejszych czasach absolutna podstawa..
dynamical
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 sty 2016, 08:40


Powrót do Marketing internetowy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


cron