Zgadzam się z większością z Was – teraz najbardziej przydaje się pozycjonowanie i promocja na blogach i w portalach społecznościach, ale niestety samemu trudno jest taką promocję skutecznie przeprowadzić, więc trzeba korzystać z pomocy specjalistów, a to też trochę kosztuje.
Ale nie jest też tak, że kontakt z klientem poza internetem, to już kompletny przeżytek. Faktycznie ulotki prędzej odstraszają, ale przedstawiciel handlowy to obecnie swego rodzaju standard. Jeśli ktoś z Was korzysta z takich usług, to mam pytanie – macie jednego przedstawiciela od różnych klientów, czy na każdego klienta inny? Drugi model wydaje mi się niemożliwy do zastosowania w mniejszych firmach z uwagi na dodatkowe koszty, ale nie znalazłem dobrego artykułu na ten temat (np. tu jest opisany jako Merchandising Plus:
http://www.iqfm.pl/uslugi/merchandising/, ale niewiele z tego opisu wynika). Dlatego ciekaw jestem jak to wygląda w praktyce.