@marysia8383, bardzo fajne są te prezentacje obrotowe, robi wrażenie
@tobbi, pewnie, że branding wewnętrzny jest równie ważny, co zewnętrzny
Szkoda, że tak wielu pracodawców o tym zapomina...
Sporo właścicieli zapomina też, żeby nie tylko przyciągać nowych klientów, ale i utrzymywać też tych, którzy już z naszych usług skorzystali. Tutaj najczęściej ludzie wybierają mailing, z tego co zauważyłam po swoich znajomych z branży. Sama przez jakiś czas to praktykowałam, ale stwierdziłam, że może warto spróbować czegoś innego. I tutaj wpadła mi w oko oferta Co prawda najmniejszy abonament do wykupienia to 100 smsów, ale kosztuje to jedynie 6zł. Potem już wystarczy tylko wprowadzić bazę naszych klientów i możemy wysyłać dowolne powiadomienia smsowe. Jak dla mnie w przypadku sklepu internetowego jest to szczególnie proste, bo tak czy inaczej takie bazy się prowadzi. Ja osobiści wysyłam powiadomienia o nowościach w sklepie, wyprzedażach, ale i wysyłkach przesyłki. W moim odczuciu jest to dużo bardziej skuteczne niż droga mailowa - i piszę też z perspektywy klienta. Chętniej zostaję przy sklepie, który nie tylko ma atrakcyjne produkty, ale też jest ze mną w kontakcie.