Forum biznesowe

czym obsługiwać sprzedaż wielokanałową?

W tym temacie prowadzimy dyskusje na temat sprzętu i oprogramowania niezbędnego w prowadzeniu e-biznesu.

czym obsługiwać sprzedaż wielokanałową?

Postprzez Rovio » 31 mar 2016, 12:17

hej, wiem, że istnieją programy które obsługują sprzedaż wielokanałową niestety jest taki bajzel wśród propozycji po wpisaniu w googlach, że nie bardzo wiem co i jak. może ktoś się interesuje tematem i coś doradzi?
Rovio
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 lut 2016, 06:01

Re: czym obsługiwać sprzedaż wielokanałową?

Postprzez dynamical » 07 kwi 2016, 09:00

My wprowadziliśmy w firmie to rozwiązanie http://focustelecom.pl/contact-center/ call center dzięki temu stał się całym działem contact center i rzeczywiście sprzedaż i kontakt wielokanałowy sprawdza się tu doskonale. Przynajmniej w mojej branży :) Zobacz na stronie, tam mają wszystko fajnie opisane
dynamical
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 sty 2016, 08:40

Re: czym obsługiwać sprzedaż wielokanałową?

Postprzez lizaa » 23 kwi 2016, 11:32

Warto zwrócić uwagę na takie rozwiązanie - https://fcn.pl/jak-korzystac . FCN to system telekomunikacyjny, który oferuje między innymi zaawansowane możliwości wirtualnych central VoIP, a także numery specjalne (801). Dzięki takiej infolinii można również prowadzić telekonferencje, przekierowywać rozmowy, obsługiwać wirtualny fax - to znacznie ułatwia pracę.
lizaa
 
Posty: 57
Dołączył(a): 27 cze 2015, 01:44

Re: czym obsługiwać sprzedaż wielokanałową?

Postprzez Wyciskaacz » 25 kwi 2016, 09:09

Dzięki wielkie za propozycje, mi też się przyda, a szukałem tematu na innych forach i nigdzie nic o tym nie było. A czy wdrożenie takiego systemu jest drogie? Bo na tych stronkach nie jest to opisane, a nie chcę się jeszcze kontaktować kiedy nie jestem zdecydowany.
Wyciskaacz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 kwi 2016, 08:58
Lokalizacja: Gdynia


Powrót do Sprzęt i oprogramowanie



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


cron