przez sylwia4012 » 20 mar 2015, 07:49
marenburg - pomyliłes AdSense i AdWords. Adsense to reklama kontekstowa w postaci bannerów i reklam wideo. Adwords to tzw. linki sponsorowane, które wyświetlają się w SERP (wynikach wyszukiwania) nad lub pod wynikami organicznymi (nieopłaconymi) oraz obok nich. Osobiście jestem sceptycznie nastawiona do adwords, gdyż tego typu reklama nie zawsze przyprowadzi na nasza stronę użytkownika zainteresowanego produktem. Przyczyną może być na przykład źle zdefiniowana fraza kluczowa, a pamiętać trzeba, że za takie kliknięcie i tak zapłacimy. Jeśli faktycznie zależy nam na unikalnych, wartościowych użytkownikach, którzy faktycznie przyniosą konwersję, to warto zainteresować się technologią Traffic Network . Dzięki niej mamy sansę nie tylko poprawić sprzedaż produktów czy usług, ale w ogóle przyciągnąć do serwisu osoby, które faktycznie znajdą to, czego potrzebują. Warto poczytać.