Katalogi - zależy jakie. Są zaśmiecone kompletnie i umieszczanie reklamy naszej firmy w takim miejscu może przysporzyć więcej szkód niż korzyści. Ale sprawdzone, rzetelne katalogi - jak najbardziej. A te są najczęściej płatne
. No ale cóż - dziś za wszystko trzeba płacić, zresztą aby mieć usługę na wysokim poziomie, trzeba jednak troszkę zainwestować.
Jeśli chodzi o prezencję/prezentację firmy w Internecie, to oczywiście podstawowym narzędziem jest cały czas własna strona internetowa. To nasza podstawowa WIZYTÓWKA. To ona najwięcej mówi o firmie. Jeśli będzie odstraszać, jeśli zostanie wykonana w mało fachowy sposób, to daje ona sygnał naszym potencjalnym klientom, że my też działamy w sposób niefachowy.
Ze swojej strony mogę polecić usługę gotowej strony internetowej . Za 79 złotych miesięcznie dostajemy projekt strony internetowej, pełną instalację i konfigurację, dowolną ilość skrzynek e-mail, własną domenę .pl, .com lub .eu, dowolną ilość podstron, dowolną ilość wersji językowych, integrację z Facebook, no i oczywiście profesjonalne wsparcie. To dużo, dużo więcej, aniżeli oferują inne serwisy tego typu, chociażby 1&1 My Website, który również miałam okazję testować.