Broker HR specjalizuje się w kompleksowej obsłudze działań rekrutacyjnych. Jako jeden z nielicznych podmiotów łączymy nowatorskie rozwiązania, realizując zadania dla naszych partnerów. Dla naszego klienta działającego w branży doradczej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Back Office
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref: BH|BO|Wro|03|15
Opis stanowiska:
zdalna współpraca z oddziałami terenowymi firmy i bankami
rejestracja i wprowadzanie informacji oraz dokonywanie zmian w systemach informatycznych
realizacja procesów posprzedażowych
obsługa połączeń wychodzących
udzielanie informacji dotyczących produktów i usług
Wymagania:
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta (zwłaszcza w obszarze produktów finansowych)
dobra znajomość obsługi komputera
komunikatywność
szybkość działania, umiejętność pracy pod presją czasu
wykształcenie min. średnie
entuzjazm, dynamizm i zaangażowanie
mile widziane osoby, posiadające orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy:
szkolenia produktowe oraz wsparcie merytoryczne
konkurencyjne wynagrodzenie
niezbędne narzędzia pracy
bogaty pakiet medyczny i kartę Multisport
Jeśli jesteś osobą ambitną, która szuka dla siebie odpowiedniego miejsca pracy to zacznij z nami kształtować swoją karierę i dołącz do naszego zespołu już dziś!
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres: [email protected] (podając w temacie maila nr referencyjny)
Prosimy też o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.”
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.