Forum biznesowe

Opuszczony koszyk

W tym forum dyskutujemy o naszych e-biznesach.

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez piotr92 » 10 kwi 2016, 19:38

Jeśli klient podał swój adres e-mailowy, można mu przesłać przypomnienie o zamówieniu oraz ograniczony czasowo rabat, na to co zamówił lub na inny produkt.
piotr92
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 kwi 2016, 19:30

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez Kordiaan » 11 kwi 2016, 08:13

Jeśli wszystko jest dobrze zaprojektowane to nie ma takich problemów. Chodzi o odpowiednie dostosowanie składowych transakcji tak aby wszystko było jasne. U mnie w sklepie nie ma tego problemu, bo zakup jest chyba najłatwiejszy jaki widziałem. :)
Kordiaan
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 kwi 2016, 08:06
Lokalizacja: Kraków

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez wojtek36 » 14 kwi 2016, 15:33

najlepiej puścic mailing do osób które opuściły koszyk, konwersja przy takim mailingu zawsze powinna wyniesc kilka procent, mozna dorzucic jakis rabacik ograniczony czasowo i sukces murowany
wojtek36
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 kwi 2016, 12:36

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez anetka98 » 15 kwi 2016, 12:27

I jak co z tym? :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
anetka98
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15 kwi 2016, 12:24

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez Rezzix3 » 18 kwi 2016, 14:14

Rzeczywiście to duży problem, niektóre sklepy mają tak nieprzejrzysty interface, że się nie dziwię. Sam czasem rezygnuję z zakupu jak się nie mogę "dogadać" ze stroną.
Rezzix3
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 kwi 2016, 14:08

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez dynamical » 08 cze 2016, 07:59

Moim zdaniem kluczem do sukcesu jest po prostu zadbanie o pozytywny customer experience. Jeśli klient będzie dobrze obsłużony, prawdopodobnie za jakiś czas znowu zrobi zakupy w e-sklepie, a tym samym ilość porzuconych koszyków się zmniejszy. W moim przypadku sprawdziła się telesprzedaż. Na początku byliśmy sceptyczni, ale zaczęliśmy się wdrażać w temat i czytać o tym artykuły. Jakby ktoś potrzebował, to podsyłam linka; http://focustelecom.pl/blog/customer-ex ... zyszlosci/
dynamical
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 sty 2016, 08:40

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez eross1 » 18 cze 2016, 07:57

Jeżeli otwierasz sklep wzoruj się na najlepszych, dzięki temu możesz oszczędzić dużo pieniędzy. Oni mają ludzi bądź firmy od różnych udoskonaleń. Szczególnie jeśli chodzi o grafikę i funkcjonalność.
eross1
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 cze 2016, 07:53

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez Proster » 21 cze 2016, 14:54

Wiele artykułów na ten temat czytałem. :) rzeczywiście różne są przyczyny, ale to dobra podstawa żeby zawalczyć o klienta, ja przeważnie wtedy remarketing stosuję i często klienci wracają. :)
Proster
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 cze 2016, 14:45
Lokalizacja: Wieluń

Re: Opuszczony koszyk

Postprzez magdalenaa » 01 lip 2016, 08:03

Najczęstszymi powodami opuszczania koszyka przez klientów są zbyt wysokie koszty produktu lub wysyłki, problemy z finalizacją zamówienia oraz problemy techniczne. Aby temu zapobiec, warto oferować przystępne ceny oraz zadbać o komfort klienta realizującego zakup. Mam na myśli przede wszystkim intuicyjność składania zamówień i wygodne formy płatności, np. poprzez system płatności internetowych. Na rynku możemy znaleźć sporo takich rozwiązań, jednym z nich jest Paybynet. To system oferowany przez KIR. Jest wykorzystywany także w e-Administracji. Więcej szczegółów o systemie na stronie http://www.paybynet.pl/dla-administracji/platnosci-internetowe-dla-administracji/.
Avatar użytkownika
magdalenaa
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 maja 2016, 11:53

Poprzednia strona

Powrót do Wasze e-biznesy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


cron