Strona 2 z 2
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
10 kwi 2016, 19:38
przez piotr92
Jeśli klient podał swój adres e-mailowy, można mu przesłać przypomnienie o zamówieniu oraz ograniczony czasowo rabat, na to co zamówił lub na inny produkt.
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
11 kwi 2016, 08:13
przez Kordiaan
Jeśli wszystko jest dobrze zaprojektowane to nie ma takich problemów. Chodzi o odpowiednie dostosowanie składowych transakcji tak aby wszystko było jasne. U mnie w sklepie nie ma tego problemu, bo zakup jest chyba najłatwiejszy jaki widziałem.
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
14 kwi 2016, 15:33
przez wojtek36
najlepiej puścic mailing do osób które opuściły koszyk, konwersja przy takim mailingu zawsze powinna wyniesc kilka procent, mozna dorzucic jakis rabacik ograniczony czasowo i sukces murowany
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
15 kwi 2016, 12:27
przez anetka98
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
18 kwi 2016, 14:14
przez Rezzix3
Rzeczywiście to duży problem, niektóre sklepy mają tak nieprzejrzysty interface, że się nie dziwię. Sam czasem rezygnuję z zakupu jak się nie mogę "dogadać" ze stroną.
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
08 cze 2016, 07:59
przez dynamical
Moim zdaniem kluczem do sukcesu jest po prostu zadbanie o pozytywny customer experience. Jeśli klient będzie dobrze obsłużony, prawdopodobnie za jakiś czas znowu zrobi zakupy w e-sklepie, a tym samym ilość porzuconych koszyków się zmniejszy. W moim przypadku sprawdziła się telesprzedaż. Na początku byliśmy sceptyczni, ale zaczęliśmy się wdrażać w temat i czytać o tym artykuły. Jakby ktoś potrzebował, to podsyłam linka;
http://focustelecom.pl/blog/customer-ex ... zyszlosci/
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
18 cze 2016, 07:57
przez eross1
Jeżeli otwierasz sklep wzoruj się na najlepszych, dzięki temu możesz oszczędzić dużo pieniędzy. Oni mają ludzi bądź firmy od różnych udoskonaleń. Szczególnie jeśli chodzi o grafikę i funkcjonalność.
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
21 cze 2016, 14:54
przez Proster
Wiele artykułów na ten temat czytałem.
rzeczywiście różne są przyczyny, ale to dobra podstawa żeby zawalczyć o klienta, ja przeważnie wtedy remarketing stosuję i często klienci wracają.
Re: Opuszczony koszyk
Napisane:
01 lip 2016, 08:03
przez magdalenaa
Najczęstszymi powodami opuszczania koszyka przez klientów są zbyt wysokie koszty produktu lub wysyłki, problemy z finalizacją zamówienia oraz problemy techniczne. Aby temu zapobiec, warto oferować przystępne ceny oraz zadbać o komfort klienta realizującego zakup. Mam na myśli przede wszystkim intuicyjność składania zamówień i wygodne formy płatności, np. poprzez system płatności internetowych. Na rynku możemy znaleźć sporo takich rozwiązań, jednym z nich jest Paybynet. To system oferowany przez KIR. Jest wykorzystywany także w e-Administracji. Więcej szczegółów o systemie na stronie .