Forum biznesowe

wyposażenie biura

Napisz tu o swoim biznesie.

Re: wyposażenie biura

Postprzez Sonier » 15 gru 2015, 14:27

Ja już mam wszystko w biurze poza dekoracjami i akcesoriami, ale to już pewnie kupię na stronie księgarni inbook.pl bo jak ostatnio obczajałem ich asortyment to spoko mieli rzeczy i cenny też lajtowe :)
Sonier
 
Posty: 65
Dołączył(a): 01 lis 2014, 16:14

Re: wyposażenie biura

Postprzez Piotr.Winogrodzki » 18 gru 2015, 06:40

Tak naprawdę najważniejsze, dzięki czemu klient będzie pamiętał o Tobie po wizycie w siedzibie firmy, są wizytówki. Zamów sobie jakieś naprawdę szałowe.
Piotr.Winogrodzki
 
Posty: 32
Dołączył(a): 09 gru 2015, 11:43

Re: wyposażenie biura

Postprzez mariola685 » 20 gru 2015, 13:26

Ja mam drukarkę Epson L365 i jest naprawdę , godna uwagi, można za ten model w promocji otrzya,ć zwrot 75zł i 4 pojemniczki tuszu, który w przeliczeniu powinien wystarczyć na dwa lata. Ja drukuje i drukuje i nic się nie dzieje z tuszami i drukowania mnóstwo.
mariola685
 
Posty: 49
Dołączył(a): 17 lis 2015, 12:11

Re: wyposażenie biura

Postprzez indyk » 21 gru 2015, 16:33

Meble były na zamówienie, z salonu, a do tego trochę elektroniki Unicardu - Systemy kontroli dostępu
indyk
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 gru 2015, 16:20

Re: wyposażenie biura

Postprzez Majeczkaa » 13 sty 2016, 11:14

Myślę, że najważniejszym wyposażeniem biura są komputery, a także artykuły biurowe bez których żadne biuro nie może funkcjonować. Wiele firm robi ogromny błąd i kupują takie artykuły w małych ilościach w sklepach stacjonarnych i przez to dużo przepłacają, bo jak pewnie wiecie w sklepach internetowych są niższe ceny. Ja zastanawiam się nad kupowaniem ich w tym sklepie http://www.edumarket.com.pl/pl/c/Artykuly-biurowe/47 , bo mają wyjątkowo niskie ceny. Kupowaliście w nim może?
Majeczkaa
 
Posty: 174
Dołączył(a): 07 paź 2015, 12:21

Re: wyposażenie biura

Postprzez r_pankiewicz » 26 sty 2016, 22:08

Swoje biuro wyposażyłem w meble, które zakupiłem na allegro po promocyjnej cenie. Mam je już kilka dobrych lat i posłużą mi naprawdę długo. W biurze jak dla mnie bardzo ważny jest wygodny fotel, ponieważ spędzam przed komputerem sporo czasu. Mój kręgosłup musi być wygodnie ułożony w fotelu, żebym potem nie miał żadnych dolegliwości. Pamiętajmy również o dobrym oświetleniu, które nie będzie nam psuło wzroku.
r_pankiewicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 sty 2016, 13:02

Re: wyposażenie biura

Postprzez aviver » 02 lut 2016, 10:00

Jeśli chodzi o sprzet komputerowy, ja w duzej mierze zaopatrywałem się w http://laserland.com.pl/ Szeroki wybor i przystępne ceny, czego chcieć wiecej ;)
aviver
 
Posty: 325
Dołączył(a): 04 maja 2015, 06:10

Re: wyposażenie biura

Postprzez strominka » 03 lut 2016, 14:26

ja zazwyczaj kupuje w Ikei, wiele osob mówi ze meble stamtad są pozbawione jakości no ale nie wiem, nie powiedzialabym. Wszystkie biurka jakos stoją i sie trzymają;) I generalnie jest wszystko w jednym miejscu i jest ladne
strominka
 
Posty: 3
Dołączył(a): 03 lut 2016, 14:11

Re: wyposażenie biura

Postprzez dynamical » 05 lut 2016, 09:23

Widziałem, że piszecie o drukarkach, moim zdaniem warto zakupić trochę droższą, żeby tusze były tańsze. Tym bardziej, że tusze do drukarek potrafią być bardzo drogie. Ja kupuję tutaj http://tonerdodrukarki.pl/ i mogę polecić, bo mają duży wybór i również na tym można zaoszczędzić
dynamical
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 sty 2016, 08:40

Re: wyposażenie biura

Postprzez ameliaa » 08 lut 2016, 10:05

To chyba oprócz mebli przydają się też inne sprzęty. Segregatory, teczki, długopisy i chyba też taka taśma klejąca. Wszystko zależy od tego, jaki biznes prowadzimy prawda?
ameliaa
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 gru 2014, 15:50

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Twój biznes



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


cron