Forum biznesowe

fotografia

Napisz tu o swoim biznesie.

fotografia

Postprzez monalisa » 28 cze 2011, 14:56

chcę założyć własną, jednoosobową firmę. jestem fotografem, który może świadczyć usługi fotograficzne podczas imprez okolicznościowych typu wesela, komunie, urodziny i inne. zajmuję się także fotografią portretową i fashion (fotografia mody).
jeżeli wiecie coś na temat tej konkretnej branży i rozkręcania firmy w tym kierunku to wdzięczna będę za wszelkie uwagi.
Avatar użytkownika
monalisa
 
Posty: 179
Dołączył(a): 28 cze 2011, 14:34

Re: fotografia

Postprzez Krzys_St » 01 lip 2011, 14:31

Powiem tak - firma może być dla Ciebie dobrym rozwiązaniem, bo przede wszystkim będąc firmą jesteś marką. Stajesz się od razu bardziej godna zaufania.
Możesz też w jasny sposób rozliczać się ze swoich dochodów. Nie wiem, jak to robisz teraz.
Krzys_St
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12 maja 2011, 14:36

Re: fotografia

Postprzez monalisa » 01 lip 2011, 14:33

no właśnie ! dość mam już robienia zdjęć za "dobre wino" ;)
Avatar użytkownika
monalisa
 
Posty: 179
Dołączył(a): 28 cze 2011, 14:34

Re: fotografia

Postprzez Krzys_St » 01 lip 2011, 14:37

No to może spróbuj. Na początek nie będą się z tym wiązały wysokie koszty, bo około 360 zł miesięcznie (przez 24 m-ce można płacić ZUS na preferencyjnych stawkach). Jeśli Ci nie wyjdzie, to zawsze możesz firmę zamknąć. Wiem jednak, że fotografia to dość dochodowy biznes.
Jako firma - być może zainteresują się Tobą również inne firmy - może będziesz fotografem na imprezach firmowych itp?
Krzys_St
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12 maja 2011, 14:36

Re: fotografia

Postprzez monalisa » 01 lip 2011, 14:40

hmmm...360zł to w sumie nie tak bardzo dużo biorąc pod uwagę, że jestem wtedy i ubezpieczona i mam naliczane lata pracy. tak to jest czy się mylę?

a zadania fotografa na imprezach firmowych, tak naprawdę nie różnią się niczym od tych, na weselu. wiec spokojnie bym sobie z tym poradziła. :)
Avatar użytkownika
monalisa
 
Posty: 179