Forum biznesowe

Ekologicznie

Napisz tu o swoim biznesie.

Ekologicznie

Postprzez Janusz » 11 lip 2011, 14:17

witam,
chciałem podzielić się z Wami moim pomysłem. Od razu zaznaczam, że jestem totalnym laikiem, jeżeli chodzi o sprawy formalne...ale od czegoś trzeba zacząć, a ja mam już AŻ pomysł:)
Zauważyłem ostatnio w sklepie, że coraz więcej osób zwraca uwagę na to, czy warzywa które kupują pochodzą z ekologicznych upraw. Co więcej, są oni skłonni zapłacić wówczas o wiele więcej za pomidory, ziemniaki czy inne tego typu.
Tak właśnie wpadłem na pomysł, żeby otworzyć niewielki nawet warzywniak, w którym będę sprzedawał tylko i wyłącznie ekologiczne produkty.
Ciekaw jestem co sądzicie o moim pomyśle. Z niecierpliwością czekam na komentarze!
Janusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 lip 2011, 14:08

Re: Ekologicznie

Postprzez Jake » 11 lip 2011, 14:18

Całkiem fajny pomysł, ale to czy wypali, zależy od tego, w jakim miejscu go postawisz. Mam nadzieję, że mieszkasz w większym mieście, gdzie ludzie zwracają uwagę na ekologię.
Jake
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 lip 2011, 14:05

Re: Ekologicznie

Postprzez Janusz » 11 lip 2011, 14:20

mieszkam w "brzydkiej" Łodzi:)
Janusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 lip 2011, 14:08

Re: Ekologicznie

Postprzez Jake » 11 lip 2011, 14:22

No to łódź jest wystarczająco duża :) więcej Ci nie pomogę, bo się na tym nie znam, ale powodzenia!
Jake
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 lip 2011, 14:05

Re: Ekologicznie

Postprzez Krzys_St » 11 lip 2011, 14:41

Pomysł dobry, ale musisz najpierw rozejrzeć się za lokalem, który do tego celu spożytkujesz, założyć firmę, znaleźć kontakty z dostawcami takiej żywności itp. Najlepiej zacznij od tego ostatniego, bo może się okazać, że nie ma sensu zakładać takiego warzywniaka.
Krzys_St
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12 maja 2011, 14:36

Re: Ekologicznie

Postprzez monalisa » 11 lip 2011, 14:55