przez rockefeler » 11 sty 2014, 20:25
Wszystko zależy od tego, jaką firmę prowadzisz. Jeżeli, tak jak piszesz, biznes jest lokalny, warto zainteresować się reklamą na lokalnych portalach internetowych. Wcześniej oczywiście trzeba je wyselekcjonować. Zastanów się więc gdzie bywają twoi klienci, czym się interesują, o czym dyskutują itp. Zastanów się nad działaniami z zakresu PR, tzn. piszesz notatkę prasową i wysyłasz do redakcji. W przypadku lokalnych e-biznesów, portale powinny być zainteresowane. Jeżeli nie, zawsze można wykupić artykuł sponsorowany. Kolejnym kanałem promocji są oczywiście fora internetowe. Al pamiętaj, że prymitywny "marketing szeptany" może ci tylko zrobić krzywdę. Oczywiście pozostają jeszcze działania z zakresu SEO/SEM i reklamy Adwords. na temat kosztów związanych z uruchomieniem takiej reklamy. Odnośnie tradycyjnego pozycjonowania - linkowania, byłbym sceptyczny. Ostatnie trudno przewidzieć jakie będą efekty. Tak czy inaczej, powodzenia.