Pozycjonowanie można nazwać reklamą, ale nie powinniście się ograniczać tylko i wyłącznie do pozycjonowania strony internetowej Waszego biznesu. Pozycjonowanie jest działaniem, które dopiero po pewnym czasie ( z reguły stosunkowo długim) przyniesie efekty, a pewnie każdy z Was chcę w szybkim czasie zwiększać zyski i dlatego powinniście pomyśleć także o innych formach reklamy i promocji strony. Nie zrozumcie mnie źle, nie chcę powiedzieć, że nie powinniście inwestować w pozycjonowanie, bo moim zdaniem jest to dobry sposób promocji i zwiększania zysków, ale po prostu powinniście korzystać z różnych form. Jestem zdania, że każda osoba prowadząca biznes w sieci powinna chociaż trochę interesować się reklamą internetową, żeby chociażby nie dać się naciągnąć firmom i agencją reklamowym na działania, które nie przyniosą zysków lub przyniosą małe zyski. Ja już od dłuższego czasu staram się zagłębić wiedzę z tego zakresu i regularnie czytam artykuły na blogach i stronach poświęconym marketingu internetowemu, a ostatnio coraz więcej o performance marketingu, czyli strategii marketingowej, która jest silnie nastawiona na realizacje celów biznesowych i zwiększenie sprzedaży. Od niedawna istnieje w sieci portal internetowy poświęcony tej tematyce, a mianowicie ten
http://performance360.pl . Wyróżnia się on na tle innych portali tym że prowadzony jest przez specjalistów w swojej dziedzinie i dostępne są w nim tylko bardzo specjalistyczne artykuły. Polecam do zdobywania rzetelnej wiedzy.