przez BlueSky System » 06 gru 2011, 14:24
Pozycjonowanie warto rozpatrywać w kontekście nowych metod marketingu, w szczególności Inbound Marketing. W dzisiejszych czasach, kiedy z każdej strony jesteśmy bombardowani ulotkami, bilboardami czy okienkami pop-up w Internecie, standardowe działania marketingowe przestają być skuteczne. Tradycyjny przekaz reklamowy skierowany do nieokreślonego klienta jest najczęściej ignorowany. Odpowiedzią na taką sytuację jest Inbound Marketing czyli działania marketingowe skierowane do klientów rzeczywiści zainteresowanych konkretnymi usługami albo towarami. Wystarczy zresztą uświadomić sobie w jaki sposób sami szukamy firm. Co raz częściej szukamy ich w internecie, korzystając z wyszukiwarek. W niektórych branżach jak sklepy internetowe, hotele, wiele rodzajów usług jest to jedyna możliwość znalezienia interesującej nas oferty.
Czy w takim razie stać nas na to, by nasza strona znajdowała się na 4 stronie w wynikach, na którą nie zajrzy prawie żaden klient?
www.blueskysystem.plWebdesing, Pozycjonowanie, Google AdWords, Reklama medialna, Oprogramowanie, Hosting