Moim zdaniem zdecydowanie warto postawić na AdWords, bo tutaj jak już było pewnie powiedziane, można uzyskać wysoką pozycję w wyszukiwarce, a tym samym potencjalni klienci szybciej do nas dotrą. Przy tym warto skorzystać z takiej opcji, jak bezpłatny audyt witryny internetowej. Tego typu usługę oferuje . Po wnikliwej analizie, można dobrać słowa kluczowe, które najlepiej sprawdzą się w przypadku konkretniej witryny. Na pewno sporo osób miało już do czynienia z pozycjonowaniem i niestety nie zawsze przyniosło ono oczekiwane skutki. Tutaj trzeba wspomnieć o tym, że źle skonstruowana strona, będzie bardzo trudna do pozycjonowania, a na efekty wiadomo, trzeba poczekać czasem i 3 miesiące. Patrząc na obecne preferencje Google, warto też wspomnieć o fakcie, że przychylniejszym okiem patrzy ono na stronki, dostępne także w wersji mobilnej. Tutaj także zdecydowanie lepiej od pozycjonowania sprawdzi się konkretna kampania Google ADWords, a co więcej na czołową pozycję można wskoczyć już w 3 dni.
Firma o której wspomniałem, daje gwarancje na swoje usługi i przez 3 miesiące współpraca z nimi będzie darmowa, jeżeli strona nie osiągnie pierwszej 10 w wyszukiwarce. Poza tym na bieżąco ma się dostęp do raportów z postępów prac.