Analiza -> plan -> działanie.
niewiele będziemy w stanie Ci powiedzieć jeśli nie podajesz dokładniejszych danych.
najpierw musisz ustalić: jaką masz grupę docelową(ile mają lat, gdzie spędzają czas, jakie mają oczekiwania itp.), o ile chcesz zwiększyć sprzedaż, dlaczego aktualnie sprzedaż jest za niska, jaki masz budżet i jakimi dysponujesz narzędziami.
Na podstawie tych danych ustalasz plan, czyli wybierasz jak zwiększyć sprzedaż.
Jeśli dojdziesz do wniosku, że to przez ceny, zmienisz je, jeśli za słaby marketing, rozwiniesz go a jeśli przez zły układ sklepu, zlecisz projekt nowego.
Jeśli nie wiesz jak się za to zabrać to może warto poszukać firmy, która podpowie albo zrobi to za Ciebie.
Zwiększanie sprzedaży, planowanie marketingowe czy akcje promocyjne muszą być tworzone umiejętnie i z reguły przez działania długofalowe.
Nikt dokładnie i kompleksowo, nie wytłumaczy tego na forum