Nie zmuszam się do ustalania na sztywno godzin pracy - ale zawsze planuje swój dzień - tydzień z pewnym wyprzedzeniem bez tego nic owocnego nie wychodzi
wszystkie spontany kończyły się zwykle "przefiltrowanym" czasem także wole narzucić sobie troszkę dyscypliny co do planowania .
A czas pracy bardzo różnie czasami działam rano , czasem od południa , czasem cały dzień , a czasem zwyczajnie udaje że pracuje
Generalnie wstaje bardzo rano ( uwielbiam tą poranną energie gdy dookola zwykle cicho szaaa) i zaobserwowałam że im wcześniej coś robie tym lepsze są efekty i więcej można załatwić - zaczynanie pracy od południa przynosiło kiepskie efekty .
Dodam także że w trakcie godzin pracy potrafię robić przerwy typu coś dla ciała coś dla ducha ( siłownia , spotkanie z przyjacielem /ciółmi) dla mnie ważne jest by praca sprawiała mi nieustanną satysfakcje i pomysły - bo chyba najgorzej jak człowiek traci sens i wizje własnych dzialań dlatego nie można popadać w pracoholizm .
Ps. co do pracy od do - nie dla mnie - za bardzo cenie sobie niezależność