Najlepiej, gdy strona już stoi, zacząć od social mediów. Czy będzie to Facebook czy LinkedIn, to już zależy od specyfiki firmy, ale i tak zachęcam do założenia profilu na Linkedinie - to najlepsza wizytówka firmy na portalu.
Kampania AdWords - jeśli jest dobrze ustawiona - potrafi przynieść naprawdę duże dochody. Czy będzie to sieć wyszukiwania czy sieć reklamowa, uzależnione jest także od produktu/ usługi.
Należy dawać znać o firmie wszędzie gdzie tylko się da w Internecie - mam na myśli fora, inne blogi, udzielanie się na różnych profilach w serwisach społecznościowych - klienci powinni złapać się na tym, że widzieli nas tu, tam.... "Aha, czyli oni muszą być nieźli, profesjonalna firma".
Tak można zyskać świadomość marki, a zaraz potem zaufanie
Trzeba dobrze przemyśleć budżet, by działać z reklamą wielokanałowo.
Oczywiście to temat rzeka, ale w/w to, co najistotniejsze.
Pozdrawiam