annika7 napisał(a):Pozycjonowanie to taka forma permanentnej reklamy, co nigdy się nie kończy, o ile oczywiście wszystko jest zrobione ok.
Permanentna reklama - to chyba troszkę przesada

Owszem pozycjonowanie daje efekty na dłużej, ale "permanentna" wskazywałoby na to, że raz się wypozycjonuje i jest na wieki wieków. A tu trzeba ciągle trzymać rękę na pulsie. Analizować, poprawiać, uskuteczniać, obserwować konkurencję. Owszem jest skuteczne, ale wymaga też poświęcenia i dużej wiedzy, dlatego nie powinno się za to brać samemu. Optymalizacja natomiast to działanie, które można przeprowadzić raz na jakiś czas i daje całkiem dobre efekty, jeśli chodzi o konwersję. Jak ktoś chce pogrzebać przy swojej stonie na własną rękę to polecam blog Księga Pozycjonera z mnóstwem artykułów o optyjmalizacji
