Witajcie,
jeśli chodzi o szkolenia wyjazdowe, to jest to jak najbardziej dobry pomysł, choć, jak zostało to już tutaj wspomniane, wiąże się z większymi kosztami oraz organizacją. Szkolenia w biurach w których pracujemy na co dzień to żadna atrakcja - każdemu należy się odrobina oderwania od codzienności, nawet jeśli ma to być szkolenie z pracy

Wszystko ma swoje plusy i minusy - ale można też znaleźć złoty środek. Na przykład : wybrać firmę szkoleniową, która posiada własne sale konferencyjne. Łączymy wówczas przyjemne z pożytecznym : szkolenie odbywa się poza biurem (na przykład z Katowic - mają duże sale w kilku miastach w Polsce), a jednocześnie nie ma całego tego rozgardiaszu spowodowanego organizacją wyjazdu.
Poza tym pomysł ten świetnie sprawdza się w okresie jesienno- zimowym, kiedy wyjazd mija się z celem ze względu na warunki pogodowe

Ot, równowaga zachowana
Katiuszka