Forum biznesowe

Artystyczne malowanie na ścianie

Masz pomysł na biznes? Podziel się nim z nami. Wydaje Ci się, że masz plan, ale nie jesteś pewien, w jaki sposób go zrealizować? Nie martw się. Na tym forum na pewno Ci doradzimy.

Artystyczne malowanie na ścianie

Postprzez poszukująca » 30 wrz 2015, 12:00

Witam serdecznie!
Koleżanka poprosiła mnie o poradę w kwestii założenia, prowadzenia swojej działalności...
Chciałaby malować artystycznie na ścianach. Jakieś bajkowe motywy, wzory etc, myślę, że wiadomo o co chodzi ;)
Czy wiecie może czy taka działalność się opłaca? Jak rozliczać taką pracę - na kasę fiskalną, paragon? Może mógłby ktoś poinstruować jaki sprzęt na dzień dobry by jej się przydał, czym malować? Niestety w tej "dziedzinie" jestem zielona i nie będę mogła jej pomóc, a nie chcę zostawić jej bez pomocy :)
Avatar użytkownika
poszukująca
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 wrz 2015, 13:35

Re: Artystyczne malowanie na ścianie

Postprzez Aldma » 10 lis 2015, 12:00

Jeśli chodzi o to czym malować, to koleżanka sama powinna wiedzieć czym się jej najlepiej maluje, czy będzie to opłacalne to zależy, kiedyś moja znajoma robiła coś takiego, ale traktowała to jako zajęcie dodatkowe;)
AmaR TRANSLATIONS - tłumaczenia specjalistyczne i techniczne na wszystkie języki;)
Aldma
 
Posty: 66
Dołączył(a): 10 cze 2015, 08:58

Re: Artystyczne malowanie na ścianie

Postprzez KiSzka » 12 lis 2015, 10:51

W dziedzinie sprzętu koleżanka sama powinna się orientować najlepiej, skoro chce się tym zajmować. A czy się opłaca to zależy od wielkości rynku na którym chce działać. Osobiście nie znam nikogo, kto się na coś takiego zdecydował, ale myślę, że jak będzie mieć ofertę skierowaną głównie do dzieci i młodzieży to zainteresowanie może być.
Moi specjaliści - WIOL - kadry i podatki.
Avatar użytkownika
KiSzka
 
Posty: 80
Dołączył(a): 02 mar 2015, 14:15


Powrót do Pomysł na biznes



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości