Z pewnością nie raz borykałeś się z sytuacją, kiedy trudny klient po rozmowie z konsultantem wygłaszał negatywną opinię o Twoim produkcie czy usłudze. To z kolei odbijało się źle na wizerunku marki i zniechęcało potencjalnych odbiorców do skorzystania z proponowanych przez Ciebie rozwiązań. Pamiętaj, że takie sytuacje wynikają nie tyle z niekompetencji Twoich pracowników, co z niewłaściwego podziału zadań w ramach zespołu, obsługującego zgłoszenia klientów. Optymalne zarządzanie grupą konsultantów to wyzwanie dla każdego managera. Dlatego właśnie powstał serwis Supportio.pl. Dzięki niemu zyskasz rekomendacje właściwej relokacji zadań w grupie konsultantów, wraz z sugestiami co do kierunku rozwoju kompetencji poszczególnych pracowników. Sprawdzisz wiedzę konsultantów dzięki systemowi testów, co pozwoli zadbać o najwyższą jakość obsługi. Funkcja automatycznej identyfikacji trudnych klientów każdorazowo uruchomi odpowiednią procedurę działań, co z pewnością usprawni obsługę tego typu zgłoszeń. Co więcej, panel zarządczy managera umożliwi stały monitoring działań zespołu oraz jasne obliczanie wynagrodzenia i prowizji dla pracowników.
Supportio.pl to praktyczny helpdesk i nieocenione wsparcie dla Twojej firmy! Dowiedz się więcej na http://www.supportio.pl.