przez biały kamień » 21 wrz 2015, 08:50
Takie usługi są dostępne w każdym większym mieście, aczkolwiek warto przy wyborze zastanowić się skąd mamy klientów- z którego regionu Polski. Jedną z zalet wirtualnego adresu, pod którym może być zarejestrowana firma jest reklama wizerunkowa, budowanie świadomości marki, dlatego warto wybrać prestiżową lokalizację, która będzie naszą wizytówką. Poza tym wirtualne biuro to idealna opcja dla osób, które nie chcą ponosić wysokich kosztów z tytułu utrzymania biura i zatrudniania pracowników (sekretarki, księgowej). Tutaj koszty są bardzo niskie w odniesieniu do tradycyjnego biura, dlatego w przypadku, gdy nie ma konieczności posiadania biura, warto tę opcję wziąć pod uwagę. Jedną z ciekawych propozycji, jeśli chodzi o atrakcyjny adres do rejestracji i do korespondencji oraz tanią obsługę sekretariatu jest -. Firma oferuje reprezentacyjny adres dla firm w sercu Krakowa (Rynek Główny 28) i do tego obsługę korespondencji firmowej, odbieranie/przekierowanie rozmów, skanowanie bieżącej poczty, księgowość, bezpłatne usługi doradztwa podatkowego i biznesowego, a także wynajem burek na godziny. Wszystkie usługi realizowane są terminowo i rzetelnie. Do tego osoby zainteresowane mobilną rachunkowością, mogą skorzystać z księgowości online i bezpłatnego programu do generowania faktur. Warto wziąć pod uwagę tę propozycję, bo cena za całościową obsługę jest naprawdę sensowna.