przez e-cityvision » 28 sie 2015, 12:57
Temat rzeka a i punktów, o które trzeba zadbać by wizerunek był nienaganny jest jeszcze więcej.
W zależności od tego, czy prowadzimy sprzedaż przez internet, czy mamy stronę wizytówkę, trzeba się dostosować do nowych trendów i samych konsumentów.
Na co zwrócić uwagę?
1. Kim są nasi klienci?
Każdy z nas jest inny i ma różne wymagania. Jak ustalimy profil psychologiczny naszego klienta to możemy dostosować pod niego całą strategię komunikacji (m.in. język, jakim się do niego zwracamy, narzędzia, którymi się posługuję (miejsce, gdzie możemy do niego trafić, lub gdzie on zagląda)
2. Informacje
Musimy zapewnić mu jak najszybsze dotarcie do informacji, których szuka.
3. Storytelling
Firma musi opowiadać historię, bo to ona najlepiej sprzedaje. Chcąc budować wizerunek zacznij od opowiedzenia historii o sobie, firmie, produktach.
4. Bądź widoczny
Udzielaj się na portalach internetowych i społecznościowych. może być dobrym pomysłem, jeśli naszym klientem są firmy. Trochę hermetyczne grono, ale bardzo nakierowane na wspólne interakcje. Oprócz tego oczywiście inne portale jak facebook, instagram itp. Wszystko zależy od firmy, produktu i wcześniej ustalonej strategii. Nie ma jednego sposobu na sukces.
Agencja interaktywna |
Twój partner w biznesie.