Strona 1 z 1
Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
09 sty 2012, 11:16
przez PremiumSerwis
Hej,
otwieram właśnie firmę zajmującą się naprawą samochodów. Nie jest to jednak typowy warsztat, my świadczymy usługę jednak dodajemy do tego również usługę door-to-door, internetową księgę serwisową czy abonament przypominaczy o terminach ( tak jak dla klientów flotowych).
Chciałbym zapytać co myślicie o tego typu biznesie? Jaka jest wg was szansa na sukces?
Pozdrawiam,
Re: Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
09 sty 2012, 15:06
przez karolwielki
Taka, jaką sobie wypracujecie. Jak wszystko jest dobrze przemyślane, to trzeba być kretynem, żeby to zepsuć.
Re: Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
15 sty 2012, 14:08
przez PremiumSerwis
Szczerze powiedziawszy liczyłem na trochę bardziej konkretną odpowiedź jak na ludzi przebywająćych na forum o biznesie, no ale cóż.
Jeżeli jednak ktoś chciałby podzielić się swoją opinią czekam na sugestie.
Re: Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
16 sty 2012, 08:54
przez Radek
A w jakim mieście działacie?
Bo to chyba dużo od tego zależy, ale pomysł bdb.
Re: Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
24 sty 2012, 08:23
przez PremiumSerwis
Działamy w Katowicach, Chorzowie, Mikołowie, Gliwicach, Rudzie Śląskiej i Mysłowicach.
Jakieś rady na początek? Co sądzicie o cenie i standardzie obsługi. Czy klientom się to spodoba?
Pozdro,
Re: Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
25 sty 2012, 12:40
przez 75maciejk
Żadne rewolucyjne rady niestety nie przychodzą mi do glowy, jednak myślę, że klientom na pewno się spodoba taka nowa usługa. Szczególnie przypomnienie o terminach. Tylko jak zrobić przypomnienie, gdy jakąś usługę trzeba wykonać po określonym przebiegu?
Re: Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
25 sty 2012, 15:32
przez blondie
Myślę, że klientom flotowym na pewno spodoba się taki pomysł. Zwłaszcza jeżeli cała obsługa będzie na wysokim poziomie. Nie tylko mechanicy, ale także osoby mające bezpośredni kontakt z klientem. Lepiej podnieść cenę, a postawić na wysoki standard. A tak poza tym to jak chcecie się promować? Czy to Wy będziecie nawiązywać bezpośredni kontakt z klientem?
Re: Door to door w serwisie samochodowym
Napisane:
01 lut 2012, 15:44
przez PremiumSerwis