Strona 6 z 6
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
28 gru 2015, 22:08
przez snaker
według mnie outsourcing to świetny pomysł na obniżenie kosztów w firmie. I można wykorzystywać ten patent na wielu polach: kadry, płace, monitoring czy zarządzanie nieruchomością i jeszcze więcej. Warto sobie zerknąć na takie grupy jak np grupa impel
http://www.impel.pl/oferta.php co one oferują
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
31 gru 2015, 13:17
przez sloneczko
Można też zawsze przejść na energię odnawialną. Poza oczywistymi oszczędnościami pomagamy też planecie! Tutaj jest sporo informacji:
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
02 lut 2016, 15:06
przez aviver
outsourcing, outsourcing i jeszcze raz outsourcing
u nas np. korzystamy w głównej mierze z outsourcingu tłumaczeń (Sigillum
http://www.sigillum.com.pl/) i księgowości - koszty są nieporównywalnie mniejsze niż mielibyśmy zatrudniać pracowników
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
03 lut 2016, 12:19
przez tobbi
Musicie sie przyjrzeć wszystkim kosztom. Na przykład takie zaopatrzenie biura w kawę, herbatę, słodkości? Ile was kosztuje? Może warto zmienić dostawcę, który ma promocje dla firm jak np. w , miesięcznie możecie zaoszczędzić kilkadziesiąt, a nawet kilkaset złotych w zależności od wielkości zamówień. W skali roku będzie to już większa kwota, także takimi małymi kroczkami można poczynić spore oszczędności
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
29 kwi 2016, 16:59
przez adbob
fajnym sposobem jest jeszcze księgowość online odpadaja ci koszty jazdy do księgowej
popatrz np na
https://wfirma.pl/ksiegowosc-online mi się ta opcja bardzo podoba i sama zastanawiam się już poważnie nad taką opcją, bo męczą mnie te dojazdy i wożenie papierków
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
12 maja 2016, 12:17
przez Parny
Jak szukasz kompletnego rozwiązania pod kątem księgowości i zarządzania firmą to poczytaj jeszcze czym jest i kto go najczęściej wybiera. Myślę, że to dość rozsądne, cena nie jest wysoka, a przedsiębiorstwo od razu lepiej funkcjonuje.
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
13 maja 2016, 10:20
przez Rovio
u mnie wszystko opierało się na tym, żeby mieć dostępne oprogramowanie w taki sposób, żeby dobierać je od jednego sprzedawcy - im więcej tym mniej płacisz. obracam się w biznesie internetowym więc jak mam oprogramowanie sellingo to dokupując do niego abonament mam zniżkę na grafido. I tak muszę mieć dwa takie i tak, więc dlaczego nie w ten sposób, skoro przynosi to oszczędność a oba są na wysokim poziomie?
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
15 maja 2016, 20:57
przez KrystekKK
Sposobów masz dużo, ale nie każdy skuteczny. Odradzam oszczędności na pracownikach, bo szybko to się odbije na efektywności ich pracy. Może na wyposażeniu?
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
19 lip 2016, 17:50
przez Marlena77
Dobrym sposobem, ale czesto zapominanym przez pracodawcow i wieksze firmy, jest zmiana dostawcy energii elektrycznej. Od kilku lat rynek ten 'uwolnil' sie i mozna wybierac np albo innych - a konkurencja i roznice cenowe sa naprawde miedzy roznymi dostawcami - zauwazalne. Warto wiec tym sie zainteresowac i to sprawdzic.
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
21 lip 2016, 11:12
przez mariola685
W domu cz w firmie, każdy by chciał mieć takie rozwiązania, aby były korzystne i funkcjonalne i tanie. Warto pomyśleć o , gdzie takich rozwiązań mają mnóstwo.