Strona 5 z 6
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
20 paź 2015, 11:04
przez aviver
Duzo można zaoszczędzić na początku inwestujac. Taka prawda. Jeśli na starcie zainwestujemy w profesjonalny sprzet potem nie będziemy musieli się liczyc z kosztami naprawy. Sam działam w branzy medycznej i jestem wielkim fanem sprzętu i wyposażenia z
http://www.inmed.pl/ Wiem ze place za najwyższy standard a inwestycja szybko się zwroci
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
29 paź 2015, 14:47
przez Aldma
Nam udało się obniżyć koszty w firmie poprzez podjęcie współpracy z biurem tłumaczeń. Wcześniej było to zlecane freelancerom, teraz zajmuje się tym
http://www.amar-translations.pl/ wszystko jest na czas, nie ma żadnych problemów, tłumaczenia dokładne. Wcześniej różnie to było z terminowością czy jakością, a to generowało dodatkowe koszty, teraz wszystko jest tak jak być powinno.
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
14 lis 2015, 02:25
przez tytus1
Ja kupiłem ostatnio ofertę w plusie na firmę (dla siebie i pracowników), co mi obniżyło rachunki o blisko 600 złotych miesięcznie po przejściu z tmobile. Wejdź sobie na komorkomat.pl i tam wklep, szybko Ci policzy i pokaże co mają operatorzy w ofercie.
Kolejnym dobrym krokiem był leasing komputerów i oprogramowania. Taniej niż kupno (przynajmniej jeśli chodzi o iMaca i Macbooki z Adobe)
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
14 lis 2015, 14:01
przez Misiek222
Obniżanie kosztów w firmie to temat rzeka. Można to robić na bardzo wiele sposobów i jest to bardzo uzależnione od profilu działalności. Sam prowadzę sklep internetowy, gdzie sprzedaję i środki chemiczne. Dużo dało mi znalezienie odpowiedniego kuriera i podpisanie dobrej umowy. Przy dużej ilości paczek może to przynieść ogromne oszczędności.
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
17 lis 2015, 10:33
przez nataliakl
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
26 lis 2015, 10:25
przez ameliaa
Może wystarczy zmodernizować system w firmie. Co powiecie na takie ? usprawnią pracę i w konsekwencji obniżą koszty prawda?
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
28 lis 2015, 19:46
przez Karol W
A jak sądzicie, czy może wpłynąć na obniżenie kosztów prowadzenia firmy? Ja od pewnego czasu mam wrażenie, że moi pracownicy pracują jakoś mniej wydajnie, w związku z tym zastanawiam się nad zakupem systemu, który to mówiąc kolokwialnie ogarnie. W związku z tym mam do Was pytanie, czy może macie jakie doświaczenia z systememi Unicard? Będę wdzięczny za wszelkie opinie na ten temat.
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
30 lis 2015, 22:57
przez kostanek
jednym ze sposobów obniżenia kosztów w firmie jest wynajęcie firm outsourcingowych do pewnych zadań. Np. księgowość, doradztwo podatkowe, rekrutacja - tym wszystkim może zająć się np. Impel Business Solutions. Ty wtedy możesz zająć się innymi rzeczami jak np. rozwój firmy a oni przejmą niektóre obowiązki
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
10 gru 2015, 11:27
przez elka12
A czy uważacie, że dobrym sposobem na obniżenie kosztów firmie jest zastosowanie systemu, który nazywa się ?
Re: Jak obniżyć koszty w firmie?
Napisane:
13 gru 2015, 10:09
przez beata55
By obniżyć koszty firmy maż zaczyna szukać taniego . Ostatnio dociera do nas sporo ulotek, reklamujących takie tanie dostawy prądu. Tylko trzeba dobrze się w to wszystko wczytać i przeanalizować. Nasza księgowa ma pełne ręce roboty bo przeprowadza rozmowy i robi zestawienia. W sumie to ona musi wszystko dokładnie przeliczyć i sprawdzić czy nie ma ukrytych kosztów.