Strona 1 z 7
wyposażenie biura
Napisane:
17 gru 2014, 13:38
przez biedroska
jakie macie wyposażenie biura? kupujecie w sklepach meblowych? typowo biurowych czy raczej jakieś allegro czy coś? co wg was jest najważniejsze przy wybieraniu wyposażenia do biura?
Re: wyposażenie biura
Napisane:
19 gru 2014, 13:58
przez draki
Przeważnie w sklepach meblowych, ale staram się szukać promocji i wyprzedaży. Nie mam konkretnego sklepu dla mnie, wszystko zależy właśnie od promocji.
Re: wyposażenie biura
Napisane:
20 gru 2014, 20:24
przez ws-ka
Ja kupuję przede wszystkim w internecie, jedynie podstawowe meble kupowałam stacjonarnie (tzn. regały i biurka), bo akurat była dosć korzystna promocja. Ale już krzesła kupowałam online. Poza tym wyposażenie biura to nie tylko meble. Dużo korzystniej przez internet niż stacjonarnie wychodzi przede wszystkim sprzęt komputerowy. Naprawdę sporo można zaoszczędzić na laptopach, komputerach stacjonarnych, projektorach czy innym sprzęcie elektronicznym. Warto sobie porównać ceny w różnych sklepach online, np. tutaj dość korzystnie wychodzi sprzęt komputerowy
http://www.redcoon.pl/c02000000-Komputery - wydalam już kilkanaście tysięcy na komputery i drukarki, oszczędności w stosunku do sprzętu zakupionego w sklepie stacjonarnym to minimum 20%.
Re: wyposażenie biura
Napisane:
21 gru 2014, 12:46
przez Michalina68
Chyba wygodnie jest po prostu poszukać w internecie i bezpośrednio zamówić? Będzie to nie tylko szybciej, ale i taniej, bo sklepy internetowe z reguły mają tańsze produkty.
Re: wyposażenie biura
Napisane:
23 gru 2014, 13:01
przez sztybka
zależy co, jeśli chodzi o meble typu biurka czy szafki to szukam w sieci. Ale jesli mówily o fotelach to zawsze staram się je zamawiać już w dobrej jakości. Nie jakieś tam z ikei tylko fotele ergonomiczne. Bo jednak wygodny fotel to podstawa efektywnej pracy przez 8 godzin. Osttanio dokupilismy 2 takie: i one się calkiem dobrze spisują
Re: wyposażenie biura
Napisane:
02 sty 2015, 09:45
przez draki
Mam podobnie, ale fotele kupuję w sklepie stacjonarnym. Muszę usiąść, dopasować, sprawdzić czy wygodny i potem ewentualnie mógłbym zamówić w sieci. Jednak najpierw, przed zakupem - muszę usiąść i spróbować.
Re: wyposażenie biura
Napisane:
17 sty 2015, 21:10
przez marysia8383
Zalezy wszystko od tego, co chcemy kupić. Jesli w sieci, to najlepiej tam, gdzie w jednym miejscu znajdziemy wszystko. Chocby , czy inne urządzenia tam niezbędne mozna bez problemu dostać w solokolos. Mają często promocje, więc to sie opłaca.
Re: wyposażenie biura
Napisane:
11 lut 2015, 18:07
przez gigant
A moim zdaniem w każdym biurze powinien sie tez znaleźć jakiś solidny kosz na śmieci. To raczej taki element , który jest często zapominany ale mimo to potrzebny. Jak już wyposażasz biuro to widziałam ze tutaj
http://www.eco-market.pl/kosze-metalowe mają bardzo ciekawe i ładne kosze. Idealnie nadawałyby sie do biurowego pomieszczenia.
Re: wyposażenie biura
Napisane:
29 mar 2015, 13:27
przez adrianka
No tak kosz na smieci to rzeczywiście ważny element każdego biura. Ja mam duży kosz bo ciągle mam jakieś papiery
Warto pomyśleć też o macie pod krzesło np z
http://www.techem-wycieraczki.com.pl/ i jakiejś wycieraczce. Ja mam matę i jestem bardzo zadowolona bo w końcu nie mam porysowanych paneli.
Re: wyposażenie biura
Napisane:
30 mar 2015, 01:33
przez lidwina
Innowacyjny pomysł na wyposażenie biura w drogi a niezbędny sprzęt taki jak kserokopiarki, niszczarki... polega na możliwości wynajęcia tego sprzętu wraz z serwisem od firmy wypożyczającej. Zobaczcie na stronie: