Infolinia w firmie
Napisane: 11 wrz 2014, 09:09
Cześć!
Rozwija mi się przedsiębiorstwo więc postanowiłęm zainwestować w infolinię. Nasuwa się niby proste, a jednak bardzo skomplikowane pytanie: co wybrać, kogo wybrać? Wymogów nie mam dużych, chodzi mi o wstawienie nagrania powitalnego oraz stawienie przekierowań kierujących do następnych nagrań lub działów firmy (np. wybierz 1 jeśli dzwonisz w sprawie reklamacji, 2 jeśli ...). Czy ktoś miał też taki sam problem i go jakoś rozwiązał? Przeszukałem internet w kwestii firm i znalazłem między innymi TideTelco. Niby zajmują się tym, czego wymagam aczkolwiek sam nie wiem czy są dobrzy - miał ktoś z nimi do cznienia? Fajnie gdyby byla także identyfikacja osoby dzwoniącej np. prosząc ją o wprowadzenie dedykowanego numeru klienta, potem można przekierować połączenie do odpowiedniej osoby opiekującej się nim (również na telefon komórkowy pracownika będącego poza biurem).
Dzięki za pomoc!
Rozwija mi się przedsiębiorstwo więc postanowiłęm zainwestować w infolinię. Nasuwa się niby proste, a jednak bardzo skomplikowane pytanie: co wybrać, kogo wybrać? Wymogów nie mam dużych, chodzi mi o wstawienie nagrania powitalnego oraz stawienie przekierowań kierujących do następnych nagrań lub działów firmy (np. wybierz 1 jeśli dzwonisz w sprawie reklamacji, 2 jeśli ...). Czy ktoś miał też taki sam problem i go jakoś rozwiązał? Przeszukałem internet w kwestii firm i znalazłem między innymi TideTelco. Niby zajmują się tym, czego wymagam aczkolwiek sam nie wiem czy są dobrzy - miał ktoś z nimi do cznienia? Fajnie gdyby byla także identyfikacja osoby dzwoniącej np. prosząc ją o wprowadzenie dedykowanego numeru klienta, potem można przekierować połączenie do odpowiedniej osoby opiekującej się nim (również na telefon komórkowy pracownika będącego poza biurem).
Dzięki za pomoc!