Strona 4 z 4

Re: CRM

PostNapisane: 15 paź 2015, 10:32
przez MarekZegarek
Ciężko jednoznacznie odpowiedzień, wszystko zależy od specyfiki firmy i tego czego oczekuje od CRM. Jeżeli standardowe narzędzie nie posiada wszystkich funkcjonalności na których nam zależy, może warto pomyśleć o oprogramowaniu na zlecenie, wtedy taki system będzie w pełni dostosowany do naszych potrzeb, a wcale nie musi się to wiązać z większymi kosztami. W mojej firmie zdecydowaliśmy się właśnie na takie rozwiązanie i bardzo je sobie chwale. Gdybyś był zainteresowany to zdecydowanie moge polecić firmę, która takiego CRM dla nas napisała - http://www.software.graphcom.pl

Re: CRM

PostNapisane: 26 paź 2015, 10:32
przez Piotr
W bardzo małej firmie CRM pewnie nie jest specjalnie potrzebny, wstatrczy kalendarz od Google'a. Ale jeżeli w takiej firmie jest przynajmniej troje-czworo pracowników zajmujących się klientem, to już warto pomyśleć o jakimś małym CRM-ie. W dużych firmach potrzeby zawsze są większe i bardziej zindywidualizowane - tak jak moi przedmówcy sugerowałbym taki CRM, który dostosuje się do wymagań przedsiębiorstwa. Sam pracowałem na Aurze (http://aurabusiness.pl/rozwiazania/rozwiazania-crm/) - warto zapytać o integrację z innymi systemami. W większej firmie to bardzo ważne, w małych niekoniecznie - chyba że z programami handlowymi.

Re: CRM

PostNapisane: 29 paź 2015, 09:43
przez MarekZegarek
Sprawdz CRM od Graphcomu. Mają zarówno CRM w ramach Comarch ERP jak i moga Tobie napisać takie oprogramowanie na zlecenie

Re: CRM

PostNapisane: 29 paź 2015, 12:44
przez Andrzej_H
Piotr napisał(a):W bardzo małej firmie CRM pewnie nie jest specjalnie potrzebny, wstatrczy kalendarz od Google'a. Ale jeżeli w takiej firmie jest przynajmniej troje-czworo pracowników zajmujących się klientem, to już warto pomyśleć o jakimś małym CRM-ie. W dużych firmach potrzeby zawsze są większe i bardziej zindywidualizowane - tak jak moi przedmówcy sugerowałbym taki CRM, który dostosuje się do wymagań przedsiębiorstwa. Sam pracowałem na Aurze (http://aurabusiness.pl/rozwiazania/rozwiazania-crm/) - warto zapytać o integrację z innymi systemami. W większej firmie to bardzo ważne, w małych niekoniecznie - chyba że z programami handlowymi.

My też pracujemy w oparciu o AuraBusiness. Zespół pracowników firmy się powiększał i inne systemy nie dawały rady, ażeby wszystko unieść. W tej chwili mamy wszystkie niezbędne funkcjonalności w jednym miejscu - zintegrowane z CRM-em, z którego korzystamy od kilku lat.

Re: CRM

PostNapisane: 04 lis 2015, 08:49
przez Piotr
Andrzej_H napisał(a):
Piotr napisał(a):W bardzo małej firmie CRM pewnie nie jest specjalnie potrzebny, wstatrczy kalendarz od Google'a. Ale jeżeli w takiej firmie jest przynajmniej troje-czworo pracowników zajmujących się klientem, to już warto pomyśleć o jakimś małym CRM-ie. W dużych firmach potrzeby zawsze są większe i bardziej zindywidualizowane - tak jak moi przedmówcy sugerowałbym taki CRM, który dostosuje się do wymagań przedsiębiorstwa. Sam pracowałem na Aurze (http://aurabusiness.pl/rozwiazania/rozwiazania-crm/) - warto zapytać o integrację z innymi systemami. W większej firmie to bardzo ważne, w małych niekoniecznie - chyba że z programami handlowymi.

My też pracujemy w oparciu o AuraBusiness. Zespół pracowników firmy się powiększał i inne systemy nie dawały rady, ażeby wszystko unieść. W tej chwili mamy wszystkie niezbędne funkcjonalności w jednym miejscu - zintegrowane z CRM-em, z którego korzystamy od kilku lat.


Rozumiem, że zintegrowaliście to z jakimś ERP-em, tak?

Re: CRM

PostNapisane: 13 lis 2015, 10:06
przez Piotr
NGO-sy ogłaszają konkurs grantowy na wdrożenie CRM w sektorze MŚP, trzeba się zarejestrować przez Internet. Krótki termin, lepiej się pospieszyć! http://snip.ly/zqTu

Re: CRM

PostNapisane: 24 cze 2016, 08:40
przez margo903
Jeśli chodzi o wspomniany elektroniczny obieg dokumentów to tutaj http://www.archidoc.pl/elektroniczny-obieg-dokumentow.html jeszcze jedna firma z doświadczeniem, która dostarcza takie systemy. No i rzecz jasna zajmuje się ich wdrożeniem w firmach. Warto porównać kilka ofert i zdecydować się na EOD w swojej firmie.

Re: CRM

PostNapisane: 14 lip 2016, 21:43
przez Albin89
Warto przede wszystkim dla średnich i małych firm. W tej chwili chyba przede wszystkim kupuje się aplikacje hostowane z dostępem przez przeglądarkę. Plus jest taki, że zarządzanie systemem i obsługa IT jest ułatwiona. No i oczywiście systemy mają jedną scentralizowaną bazę. Jakiś czas temu na chipie był artykuł o zastępowaniu starych crmów nowymi, wiadomo - optymalizacja. Konkretnie chodzi mi o ten artykuł http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/programy-narzedziowe/2016/05/odpowiedz-na-problemy-z-zarzadzaniem-czyli-jak-crm-dziala-w-praktyce/

Re: CRM

PostNapisane: 18 lip 2016, 18:22
przez Michalina68
Słyszeliście o tym oprogramowaniu http://www.mediporta.pl/? To bardzo dobre rozwiązanie dla przychodni zdrowia, które chcą ułatwić pracę personelowi. System prowadzi dokumentację medyczną, rozlicza z NFZ i ma wiele innych przydatnych funkcji.

Re: CRM

PostNapisane: 20 lip 2016, 11:31
przez Parny
Pod kątem CRM dobrze jest zapoznać się najpierw z rozwiązaniem, tym czy się integruje z innymi systemami i jak wygląda wdrożenie. Na stronie http://artelis.pl/artykuly/68991/System ... a-kontrola masz ciekawe informacje, może w jakiś sposób pomoże Ci w zakupie. I pamiętaj też o szkoleniach.