Strona 3 z 4

Re: CRM

PostNapisane: 13 lip 2015, 14:10
przez marek33
U nas w firmie funkcjonuje system elektronicznego obiegu dokumentów http://www.logito.pl/rozwiazania/elektr ... okumentow/. Z tego co się orientuje Logito w swojej ofercie posiada systemy dedykowane. Myślę, że to idealne rozwiązanie dla dużych i średnich firm.

Re: CRM

PostNapisane: 27 lip 2015, 12:42
przez Michalina68
A to jest zależne od branży czy każdemu może się przydać? Zastanawiam się, bo na przykład dla firm, które coś produkują to jest niezbędne, ale dla hurtowni na przykład też się sprawdzi?

Re: CRM

PostNapisane: 27 lip 2015, 14:21
przez hulio
Sam CRM to wyłącznie pod małą działalność - moim zdaniem pod coś większego nie ma to sensu. Samo zarządzanie klientami generuje trochę porządku, a kiedy do zarządzania jest wielu pracowników, magazyny, obsługa wielu walut to logiczne, że wymagany jest ERP. U nas może nie pracujemy na ERP jakoś wybitnie długo, ale zdecydowanie widzimy jaką to robi różnicę.

Re: CRM

PostNapisane: 28 lip 2015, 19:32
przez gabrysik2
Ja uważam, że w małych firmach CRM też jest potrzebny. Można przecież zawsze skorzystać z rozwiązania bezpłatnego, nie trzeba od razu inwestować w Bóg wie jak rozbudowany CRM. Zresztą tego typu narzędzia to temat rzeka, każdy biznes jest inny i najlepiej wdrożyć rozwiązanie dedykowane. Na pewno inny CRM sprawdzi się w przypadku biura podróży, a inny choćby jeśli chodzi o kancelarię adwokacką. Polecam ciekawy wpis na ten temat: https://minicrm.pl/blog/jaki-crm-polecacie/.

Re: CRM

PostNapisane: 30 lip 2015, 12:12
przez Nicefor
hulio napisał(a):Sam CRM to wyłącznie pod małą działalność - moim zdaniem pod coś większego nie ma to sensu. Samo zarządzanie klientami generuje trochę porządku, a kiedy do zarządzania jest wielu pracowników, magazyny, obsługa wielu walut to logiczne, że wymagany jest ERP. U nas może nie pracujemy na ERP jakoś wybitnie długo, ale zdecydowanie widzimy jaką to robi różnicę.


Całkiem, całkiem :)

Re: CRM

PostNapisane: 31 lip 2015, 09:58
przez janaszek1
Moim zdaniem każda nowoczesna firma, musi posiadać oprogramowanie, zależy tylko co potrzebne, no a CRM to już podstawa w działach handlowych, ułatwia pracę i co najważniejsze dla prezesów przyspiesza ją czyli zrobimy więcej hehe

Re: CRM

PostNapisane: 03 wrz 2015, 10:34
przez Mariusz73
U nas wdrożeniem zajmowała się firma Graphcom i tutaj nie było żadnego problemu. Napisali nam nawet kilka programów na zamówienie. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Otrzymaliśmy odpowiednie wsparcie, a pracownicy zostali dokładnie przeszkoleni. Podrzucam link: http://software.graphcom.pl/

Re: CRM

PostNapisane: 10 wrz 2015, 17:25
przez Andrzej_H
W mojej firmie jest nas ponad 150 osób, korzystamy z oprogramowania Aurabusiness - http://www.aurabusiness.pl. Korzystamy z funkcji CRM, wsparcia e-commerce i konfiguratora produktów. Przy pomocy dostępnych na rynku, gotowych systemów, nie udawało się organizować wszystkiego w odpowiedni sposób.

Re: CRM

PostNapisane: 28 wrz 2015, 13:47
przez platinomus
Też ostatnio rozglądam się za jakimś dobrym oprogramowaniem CRM. Z tym, że moja firma jest raczej niewielka, biorąc pod uwagę wpisy powyżej. Zatrudniamy około 30 osób, ale i tak przydałby mi się jakiś system wspomagający. Szukając jakiejś firmy, która to dla mnie zrobi trafiłem na stronę http://www.chromecrm.com/blog/crm-dla-malych-i-duzych-firm/. Jak myślicie... czym się kierować przy wyborze firmy i oprogramowania typu CRM? Proste w obsłudze? Fachowa obsługa ze strony firmy implementującej? Lepiej program komputerowy, czy poprzez przeglądarkę internetową? Gdzie szukać odpowiedzi na te pytania?

Re: CRM

PostNapisane: 29 wrz 2015, 07:44
przez Parny
Na pewno zwróć uwagę na to czy firma najpierw oferuję Ci analizę przedwdrożeniową i ile musisz za to zapłacić. Potem samo wdrożenie też trochę trwa, nie odbywa się to w jeden dzień. Swego czasu dużo mówiło się o firmie http://connecto.pl z Sosnowca, zwłaszcza wśród klientów z branży budowlanej, bo w dużym stopniu wspierają tę branże i robią to skutecznie. Zobacz stronę, ewentualnie się skontaktuj, powinni pomóc.