Strona 1 z 1
Obieg dokumentów w firmie
Napisane:
14 kwi 2014, 14:50
przez Dawid
Co sądzicie o systemach do zarządzania obiegiem dokumentów/faktur w firmach? Osobiście zastanawiam się nad wdrożenie
http://www.obiegfaktur.biz/ do swojej firmy
Re: Obieg dokumentów w firmie
Napisane:
06 cze 2016, 11:03
przez Parny
Nie wiem czy się już zdecydowałeś na ale teraz masz jeszcze możliwości w postaci systemu Connecto DMS. To system, który składa się z kilku modułów: obiegu dokumentów, crm, projektów i business intelligence. Na stronie connecto.pl możesz o tym poczytać.
Re: Obieg dokumentów w firmie
Napisane:
07 cze 2016, 11:29
przez Euroopson
Nie słyszałem wcześniej o takim rozwiązaniu. Z tego co poczytałem to bardzo użyteczna opcja, wiec też będę się zastanawiał nad wdrożeniem tego we własnej działalności.
Re: Obieg dokumentów w firmie
Napisane:
11 cze 2016, 12:14
przez Braveheart
U nas wszystkie dokumenty przesyłane są elektronicznie i nie potrzeba do tego jakiś specjalnych modułów i aplikacji. Wykorzystujemy do tego standardowego Lotusa - niskim kosztem mamy świetne narzędzie, pozwalające sprawnie zarządzać firmą.
Re: Obieg dokumentów w firmie
Napisane:
14 cze 2016, 11:46
przez romulus
Ogólnie u nas obieg jest taki zagmatwany, bo jeszcze po drodze dochodzi biuro rachunkowe, z którym współpracujemy. Ale wydaje mi się, że w tym roku zmienimy
http://gestor.krakow.pl/ bo kolega korzysta z ich usług w swojej firmie i wszystko wygląda dużo sprawniej niż u nas..
Re: Obieg dokumentów w firmie
Napisane:
23 cze 2016, 09:32
przez sylwia4012
Elektroniczny obieg dokumentów to rozwiązanie, które powinno pojawić się w każdej firmie. Daje wiele korzyści biznesowych i warto z niego korzystać. Tutaj namiary na firmę, która dostarcza aplikacje EOD i zajmuje się ich wdrożeniem.