Strona 1 z 2
Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
06 lip 2012, 12:13
przez hulio
Hej,
czy pozycjonowanie dało wam klientów? Mam trochę negatywnych doświadczeń, dlatego pytam.
Szukamy dobrego sposobu na promocję w sieci - na razie nic nie działa.
Macie jakieś propozycje?
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
15 lip 2012, 12:10
przez losor
Marketing szeptany. Korzystałem u gościa (
lvcas@onet.eu) z marketingu szeptanego dla swojej strony i poprawiło mi to zarówno liczbę wejśc na sklep internetowy (sklep z butami) jak i trochę zwiększyła się sprzedaż. Nie jakoś gwałtownie, ale o kilkanaście sztuk więcej niż średnia przed marketingiem. Ten gość też wykonuje pozycjonowanie.
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
24 lip 2012, 08:04
przez marcela.k
Moim zdaniem i marketing szeptany, i pozycjonowanie przyniosą zysk.
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
30 lip 2012, 14:47
przez wojteczek
moim zdaniem marketing szeptany jest skuteczny tak jak warto mieć dobre zaplecze SEO
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
02 sie 2012, 14:21
przez adelina4
uważam że pozycjonowanie w dzisiejszych czasach podstawa!
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
09 sie 2012, 17:31
przez Sowa
Zgadzam się z przedmówcą. Proponuję tylko nie zlecać tego byle komu, bo można się przejechać - gość zrobi czarne SEO i do widzenia wyszukiwarko.
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
13 sie 2012, 11:49
przez MichalG
Bez pozycjonowania w dzisiejszych czasach firma nie istnieje
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
16 sie 2012, 11:09
przez tuliusz
Takie działanie się opłaca, choć pamiętać należy, że to nasz produkt zatrzyma, bądź zniechęci klienta. Ważne by był dobry. Pozycjonowane pomaga tylko zaistnieć.
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
13 wrz 2012, 23:46
przez MajaDS
Re: Czy wyjdę na pozycjonowaniu?
Napisane:
14 wrz 2012, 09:16
przez Adam_s
Zgadzam się z powyższą opinią. Pozycjonowanie to obecnie podstawowy element działań marketingowych, ale pomaga pojawić się na rynku i o sobie przypominać. Ale niestety to nie wszystko, bo żeby produkt czy usługę dobrze wykreować potrzebujemy trochę bardziej rozwiniętego PR.