Strona 1 z 1

SMS - szybki sposób dotarcia do klienta

PostNapisane: 13 cze 2016, 04:33
przez lizaa
Co sądzicie o wiadomościach SMS wysyłanych do klientów? Może ktoś z Was korzysta z takiego rozwiązania? Moim zdaniem nie jest to dobry sposób komunikacji, informacja dociera szybko i bezpośrednio do zainteresowanych odbiorców.

Re: SMS - szybki sposób dotarcia do klienta

PostNapisane: 15 cze 2016, 23:51
przez lukas9
Może i jest to szybki sposób na dotarcie do klienta, ale czy nie zrazisz w ten sposób do siebie ludzi? Mi się wydaje, że decydując się na takie rozwiązanie trzeba być ostrożnym.

Re: SMS - szybki sposób dotarcia do klienta

PostNapisane: 16 cze 2016, 08:00
przez Krakusia
zgadzam się takie sms mogą ludzi zrazić nikt nie lubi jak mu się zaśmieca komórkę jednak każde działanie reklamowe musi być dobrze przemyślane za nim zostanie wprowadzone w czyn

Re: SMS - szybki sposób dotarcia do klienta

PostNapisane: 19 cze 2016, 21:42
przez sylwia4012
Każda forma promocji musi być dobrze przemyślana, nie mniej jednak wydaje mi się, że SMS to dobre rozwiązanie, na pewno jest to skuteczne narzędzie do komunikacji z klientem.

Re: SMS - szybki sposób dotarcia do klienta

PostNapisane: 30 lip 2016, 21:02
przez margo903
U nas smsy się sprawdzają, głównie wykorzystujemy je do kontaktu z klientem. Do promocji nowych produktów też dobrze się sprawdzają. Według mnie marketing mobilny ma przyszłość i będzie cieszyć się coraz większą popularnością.

Re: SMS - szybki sposób dotarcia do klienta

PostNapisane: 03 sie 2016, 16:55
przez marysia8383
Jak jesteście zainteresowani wprowadzeniem takich działań, mogę polecić platformę https://serwersms.pl - my zdecydowaliśmy się na SMS ECO, czyli wysyłkę wiadomości z numerów losowych. To dobra opcja dla osób, które chcą przeprowadzić kampanie SMS w dobrej cenie.

Re: SMS - szybki sposób dotarcia do klienta

PostNapisane: 09 sie 2016, 00:25
przez sylwia4012
Słyszałam o tej platformie, w sumie współpracują z kilkom dużymi firmami. Moim zdaniem warto spróbować wdrożyć takie działania, tyle że jest to raczej forma promocji zarezerwowana dla firm, które mają już dobrą pozycję na rynku.