Strona 1 z 1
Sprzątanie w nowym biurze
Napisane:
20 kwi 2016, 10:30
przez ameliaa
Też od razu zatrudnialiście jakąś firmę sprzątającą? Co jaki czas trzeba by robić takie ? Bo mycie okien to tak 2 razy w tygodniu tak?
Re: Sprzątanie w nowym biurze
Napisane:
25 kwi 2016, 12:54
przez inka28
bardzo ważny jest wybór odpowiednich środków do sprzątania, a ostatnio zauważyłam że bardzo popularna stała się chemia niemiecka i przeczytałam o tym już na niejednym forum, zobaczcie sami na
Re: Sprzątanie w nowym biurze
Napisane:
26 kwi 2016, 15:48
przez Biznesik89
Ja do swojej zatrudniłem firmę sprzątającą po znajomości więc mam tanio i fachowo. Polecałbym też przejrzeć na google oferty jest ich sporo. Wiele z nich się ogłasza.
Re: Sprzątanie w nowym biurze
Napisane:
04 maja 2016, 15:21
przez margo903
Ja również jestem zdania, że lepszą opcją jest zatrudnienie firmy sprzątającej. Najlepiej podpisać z nimi umowę na regularne sprzątanie. Jest wiele takich firm - tutaj jedna z takich firm świadcząca usługi na terenie Warszawy. Szybko, profesjonalnie - jak się policz to wcale nie wychodzi drogo wykupienie takich usług.
Re: Sprzątanie w nowym biurze
Napisane:
16 maja 2016, 09:38
przez sylwia4012
Jeśli firma dysponuje dobrym sprzętem takim jak np. zamiatarka spalinowa tego typu , myjka ciśnieniowa, odkurzacz przemysłowy, piorący itp. to wykona dobrze każe zlecenie. Dlatego warto szukać firm, które mają dobre wyposażenie i konkurencyjną cenę. Nie zdecydowałabym się na samodzielne sprzątanie w biurze.
Re: Sprzątanie w nowym biurze
Napisane:
25 lip 2016, 11:06
przez inka91
Do mycia okien możecie wynajać alpinistów którzy mają dobry sprzęt i porządne środki chemiczne takie jak np tu DlaAlpinisty -
https://www.dlaalpinisty.pl/mycie-okien-i-elewacji U nas w hotelu tylko alpiniści myją okna i czyszczą elewację bo nikt z personelu sie na to nie odważy. Jeśli zaś chodzi o sprzątanie w środku to mamy zatrudnioną firmę sprzątajaca.
Re: Sprzątanie w nowym biurze
Napisane:
26 lip 2016, 07:35
przez Faudioo
Nigdy nie korzystałem z usług takiej firmy. Najlepiej od razu pozyskać swojego pracownika, który tymi pracami będzie się zajmował. Chyba, że firma jest ogromna i nie opłaca się zatrudniać kilku osób.