Nie mamy możliwości, by zablokować kopiowanie treści ale można spróbować śledzić w sieci, czy występuje gdzieś podobna treść do tej, którą mamy na swojej stronie. Czy nie zostało po prostu skopiowane. Do tego może nam posłużyć narzędzie o nazwie Copyact. Znajdziemy je pod adresem .
Wersja darmowa pozwala na wyszukanie duplikatów treści w internecie. Można w formularz wkleić link naszej strony lub podstrony. Można również wkleić sam tekst i go poszukać. To ostatnie sprawdzi się w momencie gdy kupujemy tekst od copywritera i chcemy sprawdzić, czy nie został skopiowany z innej strony.
Wersja płatna może między innymi tworzyć raporty na temat wystąpienia duplikatu. Ustawiamy sobie co jaki czas taki raport ma być tworzony i ustalamy procentowy próg, powyżej którego jesteśmy informowani o jego wystąpieniu. Inną opcją jest np. archiwizacja treści z naszej strony wraz z ustawieniem znacznika czasu i podpisem elektronicznym. Przydatna funkcja w momencie, gdy będziemy musieli udowodnić kiedy powstał nasz tekst.Statystyki: Napisane przez JacekB — 23 maja 2015, 17:27
]]>